onsdag 1. august 2012

Endelig skjer det noe...

Du verden som tiden flyr!
Sommerferien kom, og gikk, selv om jeg er litt usikker på om sommeren i det hele tatt var her... Er tilbake på jobb, og om ikke så altfor lenge er det skolestart.

Jeg har ikke vært uvirksom i 2 1/2 år, selv om innleggene i bloggen min kunne tyde på det... Men jeg har innsett at noen iherdig blogger kommer jeg aldri til å bli.
Jeg liker å være kreativ og skape, men ser at jeg kan styre min interesse for de tekniske tingene som må til for å lage et innlegg.
I tillegg liker jeg best å lage noe til noe/noen, ikke bare lage for å fylle skuffer, skap og vegger hjemme, så derfor kan det gå lang tid mellom hver gang noe blir laget...

Noe som fyller skap og hyller er scrappestæsj... Egentlig burde jeg nok hatt kjøpeforbud og prøvd å brukt opp noe av det som ligger der, men det er så mye fint å få tak i... Kom hjem med 30 nye ark, stempler, bånd og bling etter ferietur, i år igjen...

Men, men...nok om det, her er noe av det som jeg har gjort det siste halvåret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar